Nog geen reviews

€ 55,98 € 111,95

Kies uw kleur:

NoColour

Kies uw maat:

1Size

Levering 2-3 Werkdagen

Unit wordt geleverd met standaard scangeleiders die het beeldoppervlak van negatieven capteert. Scangeleiders die ook de volledige randen (sprockets) van de negatieven capteert en andere accessoires zijn afzonderlijk verkrijgbaar. Vragen over het gebruik van deze producten? Stuur ons een berichtje of e-mail en wij helpen u verder!

De Negative Supply Basic Film Carrier 35 is de perfecte tool om stroken of volledige rollen 35mm film snel, gemakkelijk en betaalbaar te scannen of je nu thuis bent, onderweg, of in de studio! Met de hand geassembleerd en afgewerkt door echte vakmensen in de VS, met gebruik van componenten van de beste kwaliteit om producten te maken die generaties lang meegaan.

Iedereen houdt van 35mm film dankzij het gemak en de toegankelijkheid, en de mogelijkheid om snel en echt de momenten van het leven vast te leggen. Of het nu gaat om een dagje aan het strand, een wandeling door de buurt of het fotograferen van een vakantie, 35mm film is perfect voor deze en nog veel meer. De Basic Film Carrier 35 vergroot dat gemak en de toegankelijkheid, zodat je jouw foto's eenvoudig kunt scannen en delen met vrienden en geliefden.

De meeste gebruikers van de Basic Film Carrier kunnen de digitale camera (DSLR, mirrorless, etc.) gebruiken die ze reeds hebben om hun scans vast te leggen. Veel moderne digitale camera's, van instapniveau tot professioneel, zullen je in staat stellen prachtige filmscans te maken met deze tool. Met een solide hand geassembleerde constructie, is de body van het apparaat geproduceerd in eigen huis in de Verenigde Staten met behulp van een eigen proces gepionierd door Negative Supply met behulp van 3D Printed Carbon Fiber PETG en gelijmd Tolex (wat aan de buitenkant van audio-apparatuur en gitaarversterkers zit). Met behulp van bevestigingsmiddelen, 3D Printing, en de allerbeste 3M lijm, voldoet dit apparaat volledig aan de Negative Supply standaard.

De Basic Film Carrier 35 houdt jouw 35mm film perfect vlak dankzij de unieke kanaalgeleiders en stelt je in staat een volledige filmrol in slechts twee minuten te scannen. Het vlak houden van negatieven is het belangrijkste doel van dit soort filmhouders, want perfect vlakke negatieven resulteren in de beste digitale bestanden (scans). Negative Supply heeft al een breed ecosysteem van high-end film scanning tools, dit apparaat is het perfecte startpunt voor fotografen van alle vaardigheidsniveaus en biedt uitstekende resultaten voor zijn prijs.

Naast een digitale camera en de Basic Film Carrier 35 unit, heeft u ook een statief of kopieerstandaard nodig om de camera perfect boven het filmnegatief te positioneren. Ook is een lichtbron nodig om jouw filmnegatieven te belichten en zo elk detail van jouw foto's vast te leggen. Hiervoor kan je gebruik maken van een tablet, een van de Slimlite lichtbakken van Kaiser en voor de beste resultaten een lichtbron van hoge kwaliteit met een hoge CRI. Aangezien Negative Supply een compleet assortiment aan tools biedt voor camera scanning, worden deze accessoires aanbevolen:

• Basic Riser MK1: betaalbare en degelijke kopieerstandaard voor het scannen van jouw film. Met een solide houten basis en machinaal bewerkte aluminium kop, is dit apparaat zeer geschikt om zowel spiegelloze als DSLR camera's op te monteren voor het scannen.

• 4x5" Light Source Basic: lichtbron speciaal ontworpen voor het scannen van fotografische film voor 35mm tot en met 4x5". Compact en helder, dit is een geweldig lichtbakje voor zowel kleuren- als zwart-witfilm.

• Full Border Scanning Guides: hou je er ook van de sprockets van jouw 35mm film te zien? Wij ook! Gebruik de Full Border Scanning Guides om het volledige frame van jouw film te scannen en die prachtige randen te zien.

Elke Basic Film Carrier 35 wordt geleverd met een beknopte handleiding en een scanbare QR-code met snelkoppelingen naar aan de slag-video's en tips en trucs. Natuurlijk kan je altijd contact met ons opnemen als je hulp nodig hebt!

Samengevat zijn dit de belangrijkste kenmerken van de Basic Film Carrier 35:

• Houdt film perfect vlak voor scherpe scans

• Scan stroken of rollen 35mm film in minder dan twee minuten