Nog geen reviews

€ 9,99

Kies uw kleur:

NoColour

Kies uw maat:

1Size

Levering 2-3 Werkdagen

Analogheld is een nieuw, jong, Duits merk dat stijlvolle accessoires op de markt brengt voor elke liefhebber van analoge fotografie. Met de 35mm Film Case brengt Analogheld haar tweede product op de markt (na de release van de 120 film case). Deze duurzame metalen film case is geschikt voor het opbergen van drie 35mm films en is bovenaan voorzien van het catchy Analogheld logo.

Deze stevige 35mm film case laat je toe om je films veilig op te bergen tijdens een trip dicht bij huis maar ook voor avonturen in verre regionen. Reizen met film wordt steeds moeilijker gezien heel wat luchthavens over de hele wereld CT-scanners installeren die erg gevaarlijk zijn voor (on)belichte film ook al zitten ze veilig opgeborgen in een case zoals deze. Daarom is de onderkant van de Analogheld Film Case voorzien van een handige waarschuwing die aangeeft om film met de hand te controleren en dit in zes talen: Engels, Duits, Spaans, Frans, Russisch en Chinees (Mandarijn).

Elke case wordt geleverd met twee kleine labels (B&W / COL) die op de case kunnen worden gekleefd. Handig voor wanneer je kleurenfilms en zwart-wit films gescheiden wil bewaren.

Deze film heeft een nominale filmsnelheid van ISO 400 maar heeft flexibele belichtingsmogelijkheden en kan dus perfect belicht worden op ISO 100 of ISO 200. Daarbij veranderen de kleuren afhankelijk van de gebruikte belichting. Bij de superveelzijdige instelling van ISO 400 kun je prachtige shots in verschillende lichtomstandigheden schieten. Let op, deze film heeft geen DX-codering!

Reviews (0)

Schrijf eerste review
Nog geen reviews